Cum lucrăm ca și Call Center Medical  externalizat?

Cum lucrăm ca și Call Center Medical  externalizat?

Externalizarea completă a unui Call Center Medical presupune transferul integral al operațiunilor de suport telefonic și online către o companie specializată. Aceasta include gestionarea apelurilor de la pacienți, programarea investigațiilor medicale și furnizarea tuturor informațiilor necesare.

Odată cu accesarea serviciilor unui Call Center Medical externalizat, beneficiați de expertiza unei structuri specializate în îmbunătățirea fluxului informațional, dezvoltarea procedurilor operaționale, training personalizat obiectivelor proprii și perfecționarea activității prin management eficient.

VocalMed pune la dispoziția clienților săi servicii diferite ce pot fi accesate în funcție de natura și dimensiunea fiecărei clinici în parte:

  • O echipă formată din personal dedicat care preia în mod exclusiv pacienții unei clinici și este compusă din agenți și management;
  • O echipă hibrid formată din angajați ai clinicii și operatori VocalMed, care lucrează împreună în scopul furnizării unui serviciu la standarde de excelență, sub îndrumarea aceluiași Management de Call Center;
  • Audit asupra serviciului propriu de Call Center;
  • Soluții tehnologice și sistem de management eficient al apelurilor, opțiuni de callback, fallback, IVR, raportare și monitorizare a performanței;
  • Accesarea unui serviciu de Fallback pentru suport în momentele de supraîncărcare, prin realizarea unei rute de back-up atunci când apelul pacientului nu este preluat într-un timp definit, la prima sursă (în general recepția) și rutarea sa către echipele de Call Center Medical externalizat.

Misiunea VocalMed este de a asigura excelența în construirea și dezvoltarea serviciilor de outsourcing.

Cu spirit inovator și experiență dovedită, dezvoltăm relații pe termen lung, atât pentru pacienți, cât și pentru angajații noștri.

Toate aceste servicii contribuie la creșterea performanței, asigurând că pacienții sunt tratați cu promptitudine și profesionalism.